Ψηφιακό Πελατολόγιο: Τι αλλάζει και ποιους αφορά

Το Ψηφιακό Πελατολόγιο της ΑΑΔΕ φέρνει μια νέα εποχή για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Από τη χειρόγραφη καταγραφή πελατών περνάμε πλέον σε έναν ψηφιακό τρόπο αποτύπωσης και αποστολής δεδομένων — με στόχο τη διαφάνεια και τον εκσυγχρονισμό.

Τι είναι το Ψηφιακό Πελατολόγιο;
Πρόκειται για μια νέα υποχρέωση που απαιτεί από συγκεκριμένες επιχειρήσεις να καταγράφουν ηλεκτρονικά κάθε συναλλαγή παροχής υπηρεσίας και να αποστέλλουν τα στοιχεία αυτά στην ΑΑΔΕ, σε πραγματικό χρόνο.

Ποιους αφορά:
Η υποχρέωση ξεκινά με επιχειρήσεις στον ευρύτερο κλάδο της αυτοκίνησης (συνεργεία, πλυντήρια, πάρκινγκ, ενοικιάσεις), ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους, όπως:

  • επιχειρήσεις ευεξίας και ομορφιάς (κομμωτήρια, nail bars κ.λπ.)
  • τουριστικές και φιλοξενίας
  • τεχνικά επαγγέλματα
    …και όχι μόνο.

Πότε ξεκινά;
Η εφαρμογή ξεκινά άμεσα για τις πρώτες κατηγορίες, ενώ η συμμόρφωση θα είναι υποχρεωτική. Η μη τήρησή της μπορεί να επιφέρει πρόστιμα ή επιπλοκές στη λειτουργία της επιχείρησης.

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις;
Να εξασφαλίσουν ένα ψηφιακό εργαλείο που τους επιτρέπει:

  • καταγραφή στοιχείων πελατών
  • σύνδεση με παραστατικά
  • online υποβολή στην ΑΑΔΕ
  • συμμόρφωση με τις τεχνικές προδιαγραφές

Το SOFTONE ECUSTOMERS προσφέρει ακριβώς αυτή τη δυνατότητα, με ευκολία, ταχύτητα και χωρίς την ανάγκη για ERP.

Μάθε περισσότερα για το ECUSTOMERS και δες πώς μπορεί να βοηθήσει και τη δική σου επιχείρηση.

Διαβάστε τα πρόσφατα άρθρα μας

Γιατί η συμμόρφωση με το Ψηφιακό Πελατολόγιο είναι πρόκληση για τις μη ψηφιοποιημένες επιχειρήσεις;

Γιατί η συμμόρφωση με το Ψηφιακό Πελατολόγιο είναι πρόκληση για τις μη ψηφιοποιημένες επιχειρήσεις;

Από την 1η Ιουλίου 2025, η υποχρεωτική τήρηση του Ψηφιακού Πελατολογίου από τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών αλλάζει ριζικά την καθημερινή τους λειτουργία. Η νέα διαδικασία απαιτεί την καταγραφή και online υποβολή στοιχείων πελατών, υπηρεσιών και παραστατικών σε...

Ψηφιακό Πελατολόγιο & ΑΑΔΕ: Τα λάθη που πρέπει να αποφύγουν οι επιχειρήσεις

Ψηφιακό Πελατολόγιο & ΑΑΔΕ: Τα λάθη που πρέπει να αποφύγουν οι επιχειρήσεις

Η υποχρέωση ψηφιακής καταγραφής πελατών και υπηρεσιών που εισάγει η ΑΑΔΕ φέρνει έναν νέο τρόπο λειτουργίας για πλήθος επιχειρήσεων. Από την πρώτη ματιά, η διαδικασία μπορεί να φαίνεται απλή: εισαγωγή στοιχείων πελάτη, επιλογή υπηρεσίας, σύνδεση με παραστατικό και...