Το Ψηφιακό Πελατολόγιο της ΑΑΔΕ φέρνει μια νέα εποχή για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Από τη χειρόγραφη καταγραφή πελατών περνάμε πλέον σε έναν ψηφιακό τρόπο αποτύπωσης και αποστολής δεδομένων — με στόχο τη διαφάνεια και τον εκσυγχρονισμό.
Τι είναι το Ψηφιακό Πελατολόγιο;
Πρόκειται για μια νέα υποχρέωση που απαιτεί από συγκεκριμένες επιχειρήσεις να καταγράφουν ηλεκτρονικά κάθε συναλλαγή παροχής υπηρεσίας και να αποστέλλουν τα στοιχεία αυτά στην ΑΑΔΕ, σε πραγματικό χρόνο.
Ποιους αφορά:
Η υποχρέωση ξεκινά με επιχειρήσεις στον ευρύτερο κλάδο της αυτοκίνησης (συνεργεία, πλυντήρια, πάρκινγκ, ενοικιάσεις), ενώ σταδιακά θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους, όπως:
- επιχειρήσεις ευεξίας και ομορφιάς (κομμωτήρια, nail bars κ.λπ.)
- τουριστικές και φιλοξενίας
- τεχνικά επαγγέλματα
…και όχι μόνο.
Πότε ξεκινά;
Η εφαρμογή ξεκινά άμεσα για τις πρώτες κατηγορίες, ενώ η συμμόρφωση θα είναι υποχρεωτική. Η μη τήρησή της μπορεί να επιφέρει πρόστιμα ή επιπλοκές στη λειτουργία της επιχείρησης.
Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις;
Να εξασφαλίσουν ένα ψηφιακό εργαλείο που τους επιτρέπει:
- καταγραφή στοιχείων πελατών
- σύνδεση με παραστατικά
- online υποβολή στην ΑΑΔΕ
- συμμόρφωση με τις τεχνικές προδιαγραφές
Το SOFTONE ECUSTOMERS προσφέρει ακριβώς αυτή τη δυνατότητα, με ευκολία, ταχύτητα και χωρίς την ανάγκη για ERP.
Μάθε περισσότερα για το ECUSTOMERS και δες πώς μπορεί να βοηθήσει και τη δική σου επιχείρηση.