Τι είναι το Ψηφιακό Πελατολόγιο;

Από την 1η Ιουλίου 2024, επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες σε οχήματα, όπως συνεργεία, πάρκινγκ, πλυντήρια και εταιρείες ενοικίασης, υποχρεούνται να τηρούν το λεγόμενο Ψηφιακό Πελατολόγιο.

Σύμφωνα με τις οδηγίες, οι επιχειρήσεις οφείλουν να καταγράφουν ψηφιακά κάθε επίσκεψη πελάτη. Η καταγραφή περιλαμβάνει στοιχεία όπως το όχημα, ο τύπος της υπηρεσίας και η συσχέτιση με το αντίστοιχο παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο).

Τα δεδομένα αυτά πρέπει να υποβάλλονται σε πραγματικό χρόνο στο σύστημα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων

A’ ΦΑΣΗ: 1 ΙΟΥΛΙΟΥ ’25

ΚΛΑΔΟΙ ΟΧΗΜΑΤΩΝ

Β’ ΦΑΣΗ: ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ’25

ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ- ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Γ’ ΦΑΣΗ

ΑΛΛΟΙ ΚΛΑΔΟΙ

Χρειάζεται η επιχείρησή μου το Ψηφιακό Πελατολόγιο;

Αν απαντάτε “Ναι” σε κάποια από τις παρακάτω ερωτήσεις, τότε η επιχείρησή σας πιθανότατα υποχρεούται να τηρεί Ψηφιακό Πελατολόγιο:

Παρέχετε υπηρεσίες σε πελάτες με φυσική παρουσία;

Διαχειρίζεστε οχήματα πελατών, π.χ. σε συνεργείο, πλυντήριο, πάρκινγκ ή εταιρεία ενοικίασης;

Κρατάτε στοιχεία για κάθε επίσκεψη πελάτη ή υπηρεσία που παρέχετε;

Εκδίδετε αποδείξεις ή τιμολόγια για τις υπηρεσίες αυτές;

Θέλετε να διασφαλίσετε συμμόρφωση με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ χωρίς πολύπλοκες διαδικασίες;

Ξεκινήστε τώρα χωρίς εγκατάσταση

Τι πρέπει να κάνω;

Να επιλέξετε το ECUSTOMERS. Την αποκλειστική εφαρμογή της SOFTONE που βοηθά επιχειρήσεις να συμμορφωθούν εύκολα και αξιόπιστα με τις υποχρεώσεις της ΑΑΔΕ για το Ψηφιακό Πελατολόγιο.

Διατίθεται σε web & mobile έκδοση

Κρατήστε τον έλεγχο με την εφαρμογή ECUSTOMERS

Εύκολη καταχώριση πελατών & υπηρεσιών

Καταγράψτε κάθε επίσκεψη σε λίγα μόνο βήματα. Συμπληρώστε βασικά ή προαιρετικά πεδία, ανάλογα με το είδος της υπηρεσίας και την περίπτωση της επιχείρησής σας.

Διαχείριση και παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο

Επεξεργαστείτε στοιχεία πελατών κατά τη διάρκεια των εργασιών και ολοκληρώστε την καταγραφή συνδέοντας την εγγραφή με παραστατικό, ανάλογα με την περίπτωση.

Καθοδήγηση βήμα-βήμα

Το σύστημα σας καθοδηγεί με τα σωστά πεδία ανάλογα με την επιχείρησή σας, για να καταχωρείτε εύκολα και σωστά ό,τι χρειάζεται.

Κεντρική λίστα εγγραφών

Όλες οι επισκέψεις πελατών εμφανίζονται οργανωμένα σε ένα σημείο, με δυνατότητα αναζήτησης και φιλτραρίσματος για άμεση επισκόπηση και διαχείριση.

Γρήγορες ενέργειες (Quick actions)

Επεξεργαστείτε, ακυρώστε ή ολοκληρώστε εγγραφές άμεσα με ένα click, απευθείας από τη λίστα.

Εναλλαγή υπηρεσιών με ένα κλικ

Αν προσφέρετε περισσότερες υπηρεσίες, όπως συνεργείο και πλυντήριο, αλλάζετε εύκολα είδος εργασίας και διαχειρίζεστε κάθε εγγραφή οργανωμένα, χωρίς μπέρδεμα.

Σας λύνει τα χέρια

Έτοιμο για όλα τα σενάρια που ορίζει η ΑΑΔΕ, ανά τύπο επιχείρησης

Άμεση ενσωμάτωση στην καθημερινότητα χωρίς ανάγκη εκπαίδευσης

Ελαχιστοποίηση λαθών & παραλείψεων μέσω αυτοματισμών

Web & mobile πρόσβαση από οποιοδήποτε συσκευή