
Συνεργεία αυτοκινήτων
Κάθε είσοδος και έξοδος οχήματος που εξυπηρετείται από συνεργείο πρέπει να καταγράφεται ηλεκτρονικά στο Ψηφιακό Πελατολόγιο και να συσχετίζεται με τα αντίστοιχα παραστατικά (όπως αποδείξεις ή τιμολόγια).


BHMA 1
Καταχώρηση οχήματος

BHMA 2
Επιπλέον στοιχεία εγγραφής

BHMA 3
Έξοδος οχήματος με προαιρετική δήλωση μετακίνησης

BHMA 4
Σύνδεση με παραστατικό
Τι περιλαμβάνει η καταχώρηση;
Όταν ξεκινάτε μια εργασία στο συνεργείο σας, το ECUSTOMERS σας καθοδηγεί εύκολα ώστε να επιλέξετε το κατάλληλο είδος υπηρεσίας:

Διάγνωση ζημιάς – Εκτίμηση της κατάστασης και ενημέρωση πελάτη

Συνήθη service – Από αλλαγή λαδιών έως φρένα και μπαταρίες

Ειδική συμφωνία – Εργασία με προσυμφωνημένο ποσό

Δωρεάν εργασία – Παροχή χωρίς χρέωση (π.χ. έλεγχος)

Επισκευή εντός εγγύησης – Χωρίς κόστος για τον πελάτη

Άλλες υπηρεσίες – Προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας

Αν το όχημα μετακινηθεί για επισκευή αλλού (άλλο υποκατάστημα ή συνεργαζόμενο συνεργείο), αυτό δηλώνεται άμεσα από την εφαρμογή.

Δεν απαιτείται καταγραφή για προσωρινές εξόδους όπως δοκιμαστική οδήγηση ή ανεφοδιασμός.


Parking - Χώροι Στάθμευσης
Σύμφωνα με τις υποχρεώσεις που προκύπτουν από τη νέα νομοθεσία της ΑΑΔΕ, όλοι οι χώροι στάθμευσης (κλειστοί ή ανοιχτοί, ημερήσιοι ή μηνιαίοι) πρέπει να καταγράφουν όλες τις εισόδους και εξόδους οχημάτων, μαζί με την παρεχόμενη υπηρεσία στάθμευσης ή φύλαξης.


BHMA 1
Καταχώρηση οχήματος

BHMA 2
Επιπλέον στοιχεία εγγραφής

BHMA 3
Έξοδος οχήματος

BHMA 4
Σύνδεση με παραστατικό
Τι περιλαμβάνει η καταχώρηση;
Με κάθε νέα είσοδο οχήματος, απλά επιλέγετε:

Χρέωση βάσει τιμοκαταλόγου – Για ημερήσια ή ωριαία στάθμευση με τις τιμές που έχετε καθορίσει

Στάθμευση κατόπιν συμφωνίας – Για ειδικές τιμές ή συμφωνίες με συγκεκριμένους πελάτες

Δωρεάν στάθμευση – Όταν ο χώρος παρέχεται χωρίς χρέωση (π.χ. σε πελάτες καταστήματος, VIP κ.λπ.)

Άλλο – Για περιπτώσεις που δεν εμπίπτουν στις παραπάνω κατηγορίες (π.χ. valet, πακέτο φύλαξης κ.λπ.)

Έχετε κάνει συμφωνία για συγκεκριμένο ποσό ή υπηρεσία; Το καταγράφετε άμεσα με μερικά κλικ.


Ενοικιάσεις Αυτοκινήτων
Στο πλαίσιο της συμμόρφωσης με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ, όλες οι επιχειρήσεις ενοικίασης αυτοκινήτων υποχρεούνται να καταγράφουν κάθε παράδοση και επιστροφή οχήματος, με σύνδεση στο αντίστοιχο φορολογικό παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο).


BHMA 1
Καταχώρηση οχήματος

BHMA 2
Επιπλέον στοιχεία εγγραφής

BHMA 3
Έξοδος οχήματος

BHMA 4
Σύνδεση με παραστατικό
Τι περιλαμβάνει η καταχώρηση;
Με κάθε νέα ενοικίαση, καταχωρείτε:

Το σημείο ενοικίασης – Πού ξεκινάει η μίσθωση

Αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος

Κατηγορία οχήματος – Μικρό, SUV, επαγγελματικό, πολυτελείας κ.λπ.

Μάρκα / κατασκευαστής – Συμπληρώνεται αυτόματα (εκτός αν πρόκειται για όχημα με ξένες πινακίδες)

ΑΦΜ πελάτη – Προαιρετικό για αποδείξεις, υποχρεωτικό για τιμολόγια

Σημείο παραλαβής – Αν διαφέρει από την έδρα της επιχείρησης

Σημείο επιστροφής – Αν ο πελάτης το επιστρέψει αλλού

Συμφωνηθέν ποσό – Το ποσό της μίσθωσης

Κατά την κίνηση του οχήματος, δηλώνετε τον λόγο χρήσης:
Ενοικίαση – Επισκευή Ιδιόχρηση- Δωρεάν υπηρεσία – Άλλο


Φανοποιεία
Με βάση τη νέα υποχρέωση από την ΑΑΔΕ, όλες οι εισόδους και έξοδοι οχημάτων σε φανοποιεία, συμπεριλαμβανομένων των εργασιών βαφής, πρέπει να καταχωρίζονται στο Ψηφιακό Πελατολόγιο και να συνδέονται με τα σχετικά παραστατικά (αποδείξεις, τιμολόγια κ.ά.).


BHMA 1
Καταχώρηση οχήματος

BHMA 2
Επιπλέον στοιχεία εγγραφής

BHMA 3
Έξοδος οχήματος με προαιρετική δήλωση μετακίνησης

BHMA 4
Σύνδεση με παραστατικό
Τι περιλαμβάνει η καταχώρηση;
Το ECUSTOMERS καθοδηγεί εύκολα το προσωπικό σας να επιλέξει τη σωστή κατηγορία εργασίας για κάθε όχημα που εισέρχεται στο φανοποιείο:

Εκτίμηση ζημιάς – Αρχικός έλεγχος και ενημέρωση του πελάτη

Επισκευή βάσει τιμοκαταλόγου – Προκαθορισμένες εργασίες με αντίστοιχες τιμές

Εργασία με ειδική συμφωνία – Προσαρμοσμένη υπηρεσία κατόπιν συνεννόησης

Δωρεάν εργασία – Παρεχόμενη χωρίς χρέωση, όπως μια μικρή διόρθωση

Εργασία εντός εγγύησης – Δεν υπάρχει χρέωση στον πελάτη

Άλλη εργασία – Για κάθε περίπτωση που δεν καλύπτεται παραπάνω

Αν η επισκευή συνεχιστεί σε άλλο χώρο (π.χ. εξωτερικό βαφείο ή άλλο συνεργείο), αυτό δηλώνεται εύκολα μέσα από το ECUSTOMERS.

Δεν απαιτείται καταγραφή για προσωρινές εξόδους (π.χ. πλύσιμο, δοκιμαστική οδήγηση) όταν το όχημα επιστρέφει άμεσα.


Πλυντήρια Οχημάτων
Σύμφωνα με τη νέα υποχρέωση της ΑΑΔΕ, κάθε υπηρεσία πλυσίματος ή καθαρισμού οχήματος πρέπει να καταχωρείται στο Ψηφιακό Πελατολόγιο, με αναφορά σε σχετικό φορολογικό παραστατικό (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο κ.λπ.).


BHMA 1
Καταχώρηση οχήματος

BHMA 2
Επιπλέον στοιχεία εγγραφής

BHMA 3
Έξοδος οχήματος

BHMA 4
Σύνδεση με παραστατικό
Τι περιλαμβάνει η καταχώρηση;
Κατά την είσοδο κάθε οχήματος στο πλυντήριο, επιλέγετε απλά το είδος υπηρεσίας:

Πλύσιμο βάσει τιμοκαταλόγου – Οι στάνταρ υπηρεσίες σας με τις προκαθορισμένες τιμές

Πλύσιμο κατόπιν συμφωνίας – Αν έχει προηγηθεί ειδική συμφωνία για το κόστος ή το είδος καθαρισμού

Δωρεάν πλύσιμο – Π.χ. ως μέρος προσφοράς ή εξυπηρέτησης (loyalty, VIP service)

Άλλο – Για περιπτώσεις που δεν εντάσσονται στις παραπάνω κατηγορίες (π.χ. ειδικός καθαρισμός σαλονιού)

Έχετε συμφωνήσει ειδική τιμή; Καταχωρίστε την απευθείας, εύκολα και γρήγορα.

Για μόνιμες συνεργασίες ή πελάτες με συμβόλαιο/συνδρομή, το ECUSTOMERS σας επιτρέπει να:
Δηλώνετε διάρκεια σύμβασης (έναρξη – λήξη)

Καταγράφετε το συνολικό ποσό ή την περιοδική χρέωση (π.χ. ανά μήνα ή έτος)

Παρακολουθείτε εύκολα την ιστορικότητα των επισκέψεων και των παρεχόμενων υπηρεσιών


Εγκαταστάσεις ηχοσυστημάτων, GPS & συναγερμών αυτοκινήτων
Σύμφωνα με τις οδηγίες της ΑΑΔΕ, οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην τοποθέτηση συστημάτων ήχου, GPS, συναγερμών ή άλλων εξαρτημάτων σε οχήματα οφείλουν να καταχωρούν στο Ψηφιακό Πελατολόγιο κάθε είσοδο και έξοδο οχήματος, καθώς και τις σχετικές παρεχόμενες υπηρεσίες εγκατάστασης ή επισκευής.


BHMA 1
Καταχώρηση οχήματος

BHMA 2
Επιπλέον στοιχεία εγγραφής

BHMA 3
Έξοδος οχήματος με προαιρετική δήλωση μετακίνησης

BHMA 4
Σύνδεση με παραστατικό
Τι περιλαμβάνει η καταχώρηση;
Με κάθε νέα ενοικίαση, καταχωρείτε:

Ημερομηνία και ώρα εισόδου του οχήματος

Αριθμός κυκλοφορίας

Τύπος υπηρεσίας – Ηχοσύστημα, GPS, συναγερμός, αισθητήρες, κάμερες κ.ά.

Ενδεικτική περιγραφή εργασίας – π.χ. «Τοποθέτηση 2 ηχείων + subwoofer», «Εγκατάσταση GPS Tracker»

ΑΦΜ πελάτη – Προαιρετικό για απόδειξη, υποχρεωτικό για τιμολόγιο

Συμφωνηθέν ποσό για την εργασία ή την προσφορά

Ημερομηνία εξόδου – όταν ολοκληρωθεί η εργασία και παραδοθεί το όχημα

Δηλώνετε εύκολα τον τύπο υπηρεσίας που παρέχετε: Τοποθέτηση βάσει τιμοκαταλόγου- Εργασία κατόπιν συμφωνίας – Δωρεάν υπηρεσία – Άλλο

Με το ECUSTOMERS:

Εύκολη καταχώρηση σε κάθε βήμα

Αυτόματη διασύνδεση με την ΑΑΔΕ

Συμμόρφωση με τις φορολογικές απαιτήσεις χωρίς άγχος
