Γιατί η συμμόρφωση με το Ψηφιακό Πελατολόγιο είναι πρόκληση για τις μη ψηφιοποιημένες επιχειρήσεις;

Από την 1η Ιουλίου 2025, η υποχρεωτική τήρηση του Ψηφιακού Πελατολογίου από τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών αλλάζει ριζικά την καθημερινή τους λειτουργία. Η νέα διαδικασία απαιτεί την καταγραφή και online υποβολή στοιχείων πελατών, υπηρεσιών και παραστατικών σε πραγματικό χρόνο, μέσα από μια διασύνδεση με τα πληροφοριακά συστήματα της ΑΑΔΕ.

Όσο αυτονόητο κι αν ακούγεται αυτό για μια επιχείρηση που ήδη λειτουργεί ψηφιακά, η εικόνα είναι πολύ διαφορετική για χιλιάδες επαγγελματίες που δεν διαθέτουν ERP ή άλλο οργανωμένο ψηφιακό σύστημα. Συνεργεία, πάρκινγκ, πλυντήρια, ενοικιαζόμενα και πολλές ακόμα μικρές επιχειρήσεις λειτουργούν ακόμη με χειρόγραφες διαδικασίες ή μόνο με ταμειακή μηχανή. Για αυτούς, η νέα υποχρέωση δεν είναι απλώς τεχνική· είναι λειτουργική και οργανωτική.

Απαιτείται άμεση προσαρμογή σε μια νέα καθημερινότητα, όπου η κάθε κίνηση πρέπει να καταγράφεται, να συσχετίζεται με τον πελάτη και να αποστέλλεται ηλεκτρονικά, με ακρίβεια και χωρίς καθυστερήσεις. Αυτό μπορεί να προκαλέσει σύγχυση, ανασφάλεια και πρακτικά εμπόδια – ιδιαίτερα όταν δεν υπάρχει διαθέσιμο προσωπικό με εξοικείωση σε ψηφιακά εργαλεία.

Εδώ ακριβώς έρχεται να δώσει λύση το SOFTONE ECUSTOMERS.

Με απλό και κατανοητό web & mobile περιβάλλον, σχεδιασμένο ειδικά για μη ψηφιοποιημένες επιχειρήσεις, η εφαρμογή ECUSTOMERS αφαιρεί το βάρος από τον επαγγελματία. Δίνει τη δυνατότητα για εύκολη καταγραφή πελατών και υπηρεσιών, διασύνδεση με το παραστατικό και αυτόματη online υποβολή των στοιχείων στην ΑΑΔΕ – χωρίς πολύπλοκες εγκαταστάσεις ή ανάγκη για εκπαίδευση.

Το σημαντικότερο; Δεν απαιτεί την ύπαρξη ERP ή άλλης πολύπλοκης υποδομής. Αρκεί ένα κινητό ή tablet για να συμμορφωθεί η επιχείρηση με τις νέες απαιτήσεις, χωρίς να αλλάξει τον τρόπο που δουλεύει.

Ανακάλυψε πώς το SOFTONE ECUSTOMERS μπορεί να σε βοηθήσει — χωρίς να αλλάξεις τον τρόπο δουλειάς σου. 

Διαβάστε τα πρόσφατα άρθρα μας

Ψηφιακό Πελατολόγιο: Τι αλλάζει και ποιους αφορά

Ψηφιακό Πελατολόγιο: Τι αλλάζει και ποιους αφορά

Το Ψηφιακό Πελατολόγιο της ΑΑΔΕ φέρνει μια νέα εποχή για τις επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών. Από τη χειρόγραφη καταγραφή πελατών περνάμε πλέον σε έναν ψηφιακό τρόπο αποτύπωσης και αποστολής δεδομένων — με στόχο τη διαφάνεια και τον εκσυγχρονισμό. Τι είναι το Ψηφιακό...

Ψηφιακό Πελατολόγιο & ΑΑΔΕ: Τα λάθη που πρέπει να αποφύγουν οι επιχειρήσεις

Ψηφιακό Πελατολόγιο & ΑΑΔΕ: Τα λάθη που πρέπει να αποφύγουν οι επιχειρήσεις

Η υποχρέωση ψηφιακής καταγραφής πελατών και υπηρεσιών που εισάγει η ΑΑΔΕ φέρνει έναν νέο τρόπο λειτουργίας για πλήθος επιχειρήσεων. Από την πρώτη ματιά, η διαδικασία μπορεί να φαίνεται απλή: εισαγωγή στοιχείων πελάτη, επιλογή υπηρεσίας, σύνδεση με παραστατικό και...